Snart dags

Här hemma har alla sommarkläder o skor rotas fram o ligger i olika högar (Ja, Nej, Kanske, Kanvarabraoha!) för på söndag är det äntligen dags för semester! Uppstod ett litet problem bara, alla sommarkläder är för stora? Hur gick detta till? Får packa ner lite skärp och sen uppdatera mina garderob när jag kommer hem så jag är redo inför sommaren!

Idag ska jag köpa magtabletter så vi slipper bli dåliga och sen växla pengar. Taxfree beställdes igår och det känns så otroligt skönt o släppa allt här hemma o få åka iväg en vecka med Bästaste Emmy och bara ha kul!

Ska strax göra mig redo för 3 timmars jobb och sen blir det träff med Xandra, Ewe o barnen!

Prickig i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Mami

Det är du värd!!

2012-03-10 @ 13:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0