Onödig stress

Vilken start det blev på denna morgon! Vaknade alldeles för sent och stressade så mycket jag kunde för att hinna i tid till jobbet kl 10.. Hann precis dit i tid för att upptäcka att jag inte började förrän 11 idag. Hade kunnat ha en lugn och härlig morgon men får unna mig det på fredag istället då jag börjar 1 timme senare :)

Var en lugn dag på jobbet, pysslat lite på barnavdelningen inför torsdagens barnbidrag! Imorgon fortsätter vi med att göra klart herravdelningen. Jag har väntat på positiva besked hela dagen men ännu har ingen samtal kommit! Håller tummarna på att jag hör något innan jag kryper till sängs. Skulle vara otroligt skönt o få lite klarhet i just bostadsbiten.

Ska ta och måla naglarna nu innan jag kryper upp i soffan med en kopp thé och en filt framför tvn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0