Hemma

Hemma igen efter några dagar i Växjö. Trevligt att få träffa släkten några dagar, mindre roligt att min lilla gammelmormor somnade in. Men att få leva 96 friska år är inte illa! En riktig liten krut-tant.
Min lilla kusin från Malmö var uppe hos morfar på höstlov och hon var inte så liten längre. 7 år och en duktig skoltjej som både skriver berättelser och räknar. Gullunge! Hoppas vi kan ta oss ner till Malmö o hälsa på henne snart.

Hittade massa roliga saker nere i Växjö. Fina kläder för halva reapriset och världens finaste taklampa jag bara var tvungen att köpa. Blev kär vid första ögonkastet!



Min underbara lampa från Chic Antique
köpt på Änglabacken som hade hur mycket fint som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0