Måla hela världen

Tänkte titta in lite snabbt o meddela att jag lever men har väldigt mycket fullt upp just nu! Har försökt kombinera jobb o måla nya lägenheten men insåg snabbt att det gick inte så bra. Idag tog jag en semesterdag för att hinna ikapp lite och har målat järnet! Köket är klart och sovrummet behöver bara målas en gång till! Är ledig imorgon med så blir måla hela dagen lång!

Har knappt börja packat heller, vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till men den brukar lösa sig!
Vi hörs snart sötisar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va duktig du e :) Är såå nyfiken, snart plingar jag på dörren för en kaffe ;) Puss

2011-11-16 @ 16:41:46
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0