Kärlek vid första budet!

Plötsligt händer det!!
Minns ni köksbordet jag bad er hålla utkik efter!? Idag hittade jag ett liknande på auktion och det blev mitt för en billig peng! Var supertur att det passade för det stod inga mått och det fanns ingen tid att ta reda på några. Var bara buda och hoppas på det bästa! Det var redan vitlackerat så jag slipper till och med slipa ner det och måla om. Har skrubbat rent det bara och nu står det på plats i köket! Är helt förälskad! Nu ska vi bara lägga ut det gamla på blocket och sälja bort det så vi slipper ha det stående i vardagsrummet :)



Bordet jag såg för längesen och ville ha!

 

Bordet jag hittade

 

På plats i köket

 






Kommentarer
Postat av: Mammi

Det ser jättefint ut!!

2011-06-14 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0