Sengångare

Idag känner mig helt seg och borta. Huvudet värker och jag är allmänt trött. Har även nyst halva eftermiddagen så misstänker att förkylningen slår till snart igen. Den bryter ju aldrig ut helt så jag tycker jag går runt och är småförkyld hela tiden. Ge mig feber så jag blir frisk sen! Har  diskat och plockat undan lite och skrivit matlista så vi kan åka och handla sen. Hade planer på att gå igenom min garderob men det får nog vänta till helgen.

Är lite sugen på att köpa en klädställning på ikea men vet inte riktigt om jag får plats med den. Får nog fundera vidare lite :) Den var ju inte direkt dyr så i värsta fall får jag ställa in den i klädkammaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0