Helgen

Då var denna helg slut. Konstigt att de lediga helgerna går så himla snabbt.

I fredags var vi hemma hos Johanna på lite tjejmiddag, var jättemysigt. Hon bjöd på tacos och vi fick se hennes UNDERBARA lägenhet. Vilken dröm att bo så. Vi satt kvar och bubbla fram till 2-tiden då Jesper ringde och frågade om vi ville ha skjuts hem.

Lördagen vaknade jag av att jag nös kl 6 på morgonen. Nös hela morgonen och lyckades endast sova små stunder så till slut gick jag upp en halvtimme eller så. Frös som en galning så när jag skulle gå in och väcka Jesper kröp jag
ner under hans täcke för att värma mig och råkade somna nån timme vilket var behövligt.

På kvällen var Fia och Henke här, vi lagade mat och tog det lugnt i soffan. Kikade på Supersugen som gick på 3an och när vi sen skulle gå och lägga oss var beerfest på tv. Riktigt rolig film men jag var så trött så lyckades inte se klart den.

Ska bege mig ner mot jobbet om en timme och hoppas mitt halsont bryter ut ikväll eller imorgon så jag kan kurera mig under mina lediga dagar som är efter idag. Är småförkyld hela tiden, vill bara att det bryter ut ordentligt med feber och hela köret så man blir frisk.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0