God fortsättning!

Gott Nytt år och God fortsättning allesammans!
Hoppas ni haft det lugnt och skönt och firade in det nya året ordentligt! Vi hade ett jättefint och roligt nyår!
Jag har varit helt slut och är fortfarande trött. Tycker inte jag gjort annat än att sova de senaste dagarna.

Idag hade vi bara öppet 12-16 på jobbet och tur var väl det då det var svinlugnt. Var mest massa returer. Det jobbiga med kort arbetsdag mitt i veckan gör att det känns som det är söndag idag och inte alls som att jag har 3 dagar kvar att arbeta. Känns som denna vecka blir lång så måste hitta på något roligt projekt på jobbet :)

Ska alldeles strax ta och börja med kvällsmaten. Igår gjorde jag nämligen hemmagjorda kåldolmar så ikväll ska vi äta det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0