Snabbspolning

Det är ju helt galet vad snabbt veckorna springer iväg! Nu är det redan måndag igen.
Jobbade i helgen och flyttade även in till mamma under helgen för sällskap, närhet till jobb och melodifestivalmys i lördags. Jesper var ju i Örebro på Kick-off. Känns som tiden bara springer iväg. Snart är det mars och då åker vi till Las Palmas! Jag längtar som en galning.

Denna måndag är jag ledig. Jag ska ta och fixa lite här hemma, sen ska jag iväg på spinning och ikväll blir det slapp i soffan. Har utvecklingssamtal på jobbet imorgon så måste fylla i det pappret också. Men först ska jag nog laga lite lunch!

Har snackat lite med syrran som har det toppen i Thailand, jag är inte ett dugg avundsjuk! Har även beställt lite mer saker hon ska få shoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0