Gråa toner

Hej i kylan!
Usch vad kallt det är och själv känner jag mig bara grå och trist. Var nere på sväng för lite uppiggande shopping. Kom hem med lite kläder från Monki och sen massa hudprodukter. Scrub, ansiktsmasker och färgad dagcreme så nu ska jag se om det gör att man känner sig lite piggare. Läste på Smink-lindas blogg om nå soltabletter som heter solbrun hon skulle prova som tydligen ska göra att man ser brunare ut året om, funkar det för henne så ska jag nog också ta och testa och se om man blir lite färgladare :) Las Palmas kommer iaf närmare för varje dag som går så snart får vi uppleva en veckas sol och mys!


Ska ut och ta en promenad senare och ikväll ska det nog lagas blomkålssoppa :) får passa på att äta soppa när Jesper är borta på kurs. Det var väl ungefär allt som hänt i mitt liv denna onsdag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0