Välkommen!

Hej och välkomna till min nya blogg!
Jag kände att den gamla var ett avslutad kapitel och bestämde mig för att starta en ny.
Bloggen kommer handla om mat, bak, hemmapyssel och inredning, personligt, jobb och allt möjligt i livet.

Har hållt på att fixa med designen idag men är inte riktigt klar men idag orkar jag inte pyssla mer med koder och färger och sådant så den får nog se ut såhär ett tag.

Nu ska jag alldeles strax ta en dusch och sedan sova. Imorgon ska jag upp tidigt och ha mysdag med mamma. Vi ska kolla julklappar, julsaker och annat härligt. Dags att börja julpynta här hemma snart och jag vill verkligen få tag på vita julsaker till granen. Julen är så härlig och i år är jag dessutom ganska så mycket ledig runt jul och det ska bli skönt. Alla andra år känns det som man stressat sönder sig själv innan julafton för att hinna med allt.

Hoppas ni tittar in snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0