Stress

Vilken dag det har varit. Morgonen började med att jag vaknade 1 timme försent, det är fan farligt att snooza. Jag fick stressa som en dåre för att hinna ner på stan och sprang typ till jobbet i kylan. Kom nån minut försent men det var lugnt på jobbet så ingen större fara. Dagen har vi ägnat åt inventering. Det blev nå fel när vi gjorde herrskorna så vi fick inventera om för att sedan upptäcka att första inventeringen mystiskt redan fanns i datorn och då fick vi räkna om alla skor igen för att det blivit dubbelinventerat. Haha mindre skoj.

Imorgon laddar vi upp för att köra damskor vilket är den största gruppen. Kommer nog bli några timmars jobb efter stängning för att få klart allt. Ska strax lägga mig så jag orkar upp för ett simpass innan jobbet imorgon. Men först måste mina torkade apelsinskivor bli klara i ugnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0