Plock och recept

Igår kväll satt jag och letade lite julrecept. Det är så himla mysigt med julen!
Vill bara börja baka och fixa men just nu viktväktar jag ju så allt julgott får vänta till julveckan. Måste tömma frysen på saker också så jag får plats med mina lussebullar.

Förmiddagen har jag spenderat med att plocka och fixa lite här hemma. Börjar jobba om en timme så ska väl alldeles strax göra mig redo och åka ner till jobbet. Hoppas det blir mycket att göra idag. Det är ju lön nummer 2 så kan nog bli en hel del!

Min nyårsklänning satt perfekt så hittar jag inget bättre alternativ så får det bli den blå härliga att fira in det nya året med.



Kommentarer
Postat av: Troyhelena

Keep up the good work.

2011-12-16 @ 08:12:09
URL: http://troyhelena.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0