Svar på tal

Hej! Eftersom bloggen är ny så tänkte jag att ni som inte känner mig får lära känna mig lite bättre genom att läsa mina svar på frågorna.


1. vad heter du?
Sandra Helen
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Trivs bra med mitt namn men när jag mindre ville jag heta Bella
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Emelie eller emma var redan bestämt men det blev en sandra
4. vilket stjärntecken är du?
Jungfru
5. vilken årgång är du? 1988
6. vart bor du? Västerås
7. bott utomlands? Nej endast varit på semester
8. flyttat antal gånger? 3
9. vart skulle du vilja bo? En större lägenhet nere på stan
10. vilken skolklass? Tog studenten 2007 från Handels
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag har inga planer alls på vad jag vill bli. Just idag trivs jag bra med att arbeta på Skopunkten. Har varit inne på mäklare några gånger men det blir nog inte av. Make up artist skulle jag vilja prova på att arbeta som.
12. pojkvän? Sambo och tillsammans med Jesper sedan 2½ år.

UTSEENDE
1. hur lång är du?
165
2. hur mycket väger du?
Lite hemligt :)
3. hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, lockigt för det mesta
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? Jag tycker om mina ögon
6. minst nöjd med?
Att jag blivit så himla otränad
7. skostorlek? 36
8. glasögon? Nej men önskar att jag hade
9. har du några piercingar/tatueringar? Haft piercing i navel och näsa men dom har jag tagit bort för flera år sen.
Tatuering på höften och väntar på att göra nästa på ryggen

FAVORITER
1. filmer?
2. låtar?
Finns alldeles för många bra men min favorit just nu är: Man down med Rihanna
3. årstider? Alla 4 har sin charm
4. mat/dryck? Äter det mesta och har väl kanske ingen favorit. Tycker om att variera och inte äta samma jämt
5. djur? Hund
6. färg? Lila, blå, svart
7. parfym: Clean - warm cotton och Alien
8. tv-program? Desperate, Gossip, Greys, Paradise Hotel, jag är en riktig tv-nörd och kollar på det mesta
9. ämne i skolan? Religion och handelsämnena
10. sysselsättning? Umgås med vänner

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
Nyinköpt svart didrikson
2. vad använder du just nu för skor? Jag har så många par skor så jag varierar ganska mycket men favoriterna att ha på jobbet är ett par svarta låga kängor som är supersköna
3. favoritfärg på kläder? Lila, Svarta, Möntrat
4. favoritmaterial på kläder? Köper det jag tycker är fint
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Finns massa fina klänningar jag skulle behöva :)
6. favoritaffärer? Hm, Gina, Monki, Vero Moda
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? genomsnitt kanske 3500:-
8. favoritmärke? Har inget speciellt
9. vad har du för byxstorlek? Använder faktiskt aldrig byxor, leggings eller strumpbyxor som gäller
10. vad har du för tröjstorlek? Olika från olika butiker men M-L

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?
Lagom stort
2. vilken färg på tapeterna? Vitt med en vitblommig fondtapet
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart sängram och byrå. Annars vitt vitt
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, för jag älskar att sova!
5. vad vill du ändra där inne?
Vill byta sängram och byrå så dom också blir vita
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?
Jepp
b) video/dvd? Nej
c) dator?
Nej
d) stereo? Nej
e) telefon? Mobilen ligger bredvid sängen när jag sover
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
En rondell, träd, bilar, snö
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, väljer kläder
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Min sambo Jesper och jag delar lika


BLANDAT
1. vad heter din morfar?
Uno
2. var har du i din:
a) jackficka just nu?
Bankkort, legitimation, läppglans, nycklar
b) skolväska just nu? - Äger ingen skolväska
c) handväska eller liknande just nu? Stora plånboken, jobbnycklar, kalender,
3. vad är du beroende av? Kaffe
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Lypsyl
6. vad tror du på? Att allt har en mening och man får alltid tillbaka för sina handlingar, oavsett om det är onda eller goda.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Döpt och konfimerad i svenska kyrkan
8. vad köpte du senast?
Igår köpte jag hårfärg, julklapp till Adrian och Jesper
9. har du nåt husdjur? Nej men skulle vilja ha en hund
10. vad bor du i? Hyreslägenhet

GREJER
plånbok:
En stor blommig från Forever 21
tandborste:
Rosa
smycken: Örhängen just nu
solglasögon: Inga på mig men har ett par björn borg
underkläder: Trosor
nagellack: Avskaft ljusrosa

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag kom och tänkte på söta fina Bianca när ja läste din blogg och frågorna. Hon var så söt och mysig ska du inte skaffa en liten spanielvalp:) Lovar att vara hundvakt hihi

2010-12-04 @ 14:53:03
Postat av: Sandra

Haha Ja hon var en riktig myshund. Skulle gärna vilja ha en fransk bulldog men det är för mycket jobb och tidskrävande så blir nog inte hund på några år :) Men bra att veta att man har hundvakt ;)

2010-12-05 @ 14:21:39
URL: http://livetslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0