Slut på hyllan

Denna dag har varit lång. Gick upp tidigt för att hinna ner på Gina tricots rea innan jag började jobba kl 10. Det var jag och en till tjej på bussen, haha helt öde. Hittade lite kläder på ginis som jag inte hunnit prova men det hinns nog med imorgon. Var en hel del folk som ville shoppa skor idag och det är alltid kul att ha mycket att göra :)

Efter jobbet åkte vi till Ikea för att köpa tallrikar för presentkortet jag fick men som vanligt är alltid det man ska köpa på ikea slut. Jävla skitställe. Synd att det är så bra priser annars hade jag aldrig handlat där. Ska springa in imorgon och se om det kommit in när vi ändå är och storhandlar.

När vi kom hem från ikea somnade jag i soffan och vaknade av att älsklingen gjort makaroner och falukorv, mums såhär efter all fet julmat. Ska snart inviga mitt nya varma täcke och se om det håller vad det lovar eller om jag måste krypa in och värma mig under jespers täcke ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0