Slut för idag

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet :) Skönt att jobba 10-16, lite vardagslyx sådär. Fixat och donat i butiken och flyttat om skor för att få lite nytt. Sett likadant ut ett tag nu så var skönt att få pyssla lite med det.
Ska strax fixa inför kvällsmaten så jag hinner äta innan jag och Fia ska hem och fira Anky som fyller 22 år idag! Grattis Grattis! Var iväg på lunchen och fixade födelsedagspresent så nu är allt är klart. Har även fått ett brev att hämta ut. Undrar om det är syster eller Jespers julklapp som kommit.

Jesper köpte ju ett wii igår så det ryktas om att det ska vara spelmaraton här hemma ikväll, får väl låsa in mig i sovrummet när jag kommer hem och kolla på tv :)

Här är tjejernas smink från igår.
Malin ska ha en vinröd klänning och Roxy en olivgrön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0