Nysattack

Herregud jag känner mig helt förstörd. Vaknade imorse och nös flera gånger och sen började det rinna i näsan.
Körde upp lite papper i snoken och somnade om. Sen nös jag typ 30 gånger imorse och nu har jag nyst hela kvällen. Blir helt slut i hela kroppen av detta. Måste vara något jag är allergisk mot eftersom det händer allt oftare. Måste lokalisera vad det är. Sköljmedlet/tvättmedlet kanske?

Jobbade 3 timmar idag och det gick snabbt. Dock hade vi det ganska lugnt, förra året var det kaos innan jul men i år verkar folk köpt sina vinterskor. Rean har iaf börjat så förhoppningsvis blir det mycket efter jul.

Ska krypa ner i soffan nu med en filt och vila. Kanske ska ta och skölja näsan också så jag förhoppningsvis kan sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0