Mini-julafton

Idag var jag förbi och träffade Xandra och Adrian! Lillen måste ju få sina julklappar innan julafton. Var där en stund och Märta var också där. Vi snacka lite om allt som hänt sen senast vi såg och sen kom Jesper och hämtade mig. Svängde förbi Ica och köpte bingolotter till uppesittarkvällen och åkte sen vidare till pappa för lilla julafton som vi alltid firar där kvällen innan.

Pappa hade gjort sin supergoda Jansson och vi fick även med en extra tills imorgon! Skinkmacka och julmust satt fint men nu är jag proppmätt! Jesper med tror jag, han har somnat i soffan.

Fick en jättefin resväska av Pappa och Carina. Den är lila, rosa och ljusblårandig. Perfekt då vi inte har någon resväska och alltid behöver låna hit och dit när vi ska ut och resa. Stort plus för att den verkligen syns när den kommer åkandes på väskbandet. Fick lite hårprodukter och plankor till plankstek så det måste vi ju laga snart. Jesper fick långkalsonger från Frank Dandy.

Ska ta en dusch nu och sen försöka sova. Är som ett litet barn dagen för julafton! Så nyfiken på alla paket. Ska försöka övertala Jesper om att få en julklapp imorgon bitti. Alldeles för nyfiken för att vänta tills imorgon kväll. Måste måla naglarna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0