Ledig

Äntligen är denna arbetsvecka över :) Nu är jag ledig i tre dagar och det ska bli underbart! Har lite att fixa med här hemma. Ska planera lite julklappar imorgon tänkte jag för på lördag ska vi ner på stan en sväng och handla.
Ska leta upp lite recept på julgodis också, tänkte ge lite till Jespers mamma i julklapp eftersom hon inte önskar sig något och sen är det ju gott att ha hemma också om sötsuget smyger sig på.

Finns en del bloggar med mycket bra inspiration till julbaket och även till matlagning. Två favoriter är Matplatsen och Linneas skafferi. Där kan man hitta massa roligt och gott.

Nu ska jag kika på Alex ask (paradise hotel) innan jag lägger mig. Imorgon får jag inte försova mig för då ska jag på spinning och samla ihop lite viktväktarpoints till lördagens julfest med jobbet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0