Julgran

Valde att klä granen framför träning idag. Läste någonstans att lucia är dagen då man ska köpa gran och pynta. Dock är ju våran återanvänd sen 2 år tillbaka då vi kör plastgran! Jag är inte mycket för kryp och snusk och Jesper tycker inte om stök som jag misstänker att barren hamnar i den kategorin.

Sen åt vi lite lussekatt och drack julmust. Måste ta och baka egna lussebullar i helgen och julgodis som jag även tänkt ge i julklapp till vissa i år. Skönt att jag kan pricka av Jesper och syrran på presentlistan. Har en present kvar till mamma och då är det bara pappa, carina, janne och adrian kvar.

Ska alldels strax krypa i sängs, ska bara låta nagellacket torka lite till. Imorgon jobbar jag heldag. Kommer inga varor imorgon heller så man kan ju undra vad vi ska hitta på. Vi har ju nyss gjort om så vet inte hur dagen ska spenderas. Kanske fixa lite på barnavdelningen.


Årets gran fick pyntas med silver, blå och lila färger. Inte en röd kula detta år!
Tyckte det blev riktigt fint, synd bara att kameran inte kan fånga det mysiga ljuset i granen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0