Julfest

Vilken superhärlig kväll det var igår! Vi började på jobbet med julklappsbyte och lite vin. Jag fick Johannas present och det var the och marmelad, mums :) Sen gick vi till BlueMoon för julbord som var riktigt fräscht och gott och det var show med smalare än thord, markoolio och freddy amigo. Syrran fixade även så att jag fick träffa markoolio och sno 2 kramar efteråt. Haha Hanna blev allt lite avundsjuk :P
Var jättemycket folk och bra musik och vi dansade och dansade och hade skitskoj! Har världens bästa arbetskamrater. NI är bäst! Sen tappade Hanna bort sin plånbok och när vi skulle hämta ut jackorna var Helens lapp borta. Haha, fick sms av Helen halv 4 inatt att hon äntligen kommit hem.
Tack för en superhärlig kväll tjejer!

Nu ska jag ta och skriva matlista så vi kan åka och storhandla för veckan. Måste bara planera in lite viktväktarrecept med låga points. Kanske ska göra något julgodis också att skicka med julkorten. Får se vad jag hinner med.

Ha en mysig andra advent!

Kommentarer
Postat av: Syverragna

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-31 @ 14:48:22
URL: http://syverragna.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0