Fredagsskott

Usch jag blev väckt av att någon som har butik nedanför oss stod och skottade snö. NI vet där det skärande ljudet mot asfalten, och jag blev jättesur för att jag blev väckt på detta hemska sätt.  Har spenderat morgonen halvsur i soffan framför tv:n

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen ska jag hämta ut paket nummer två som kom på posten idag :) Igår var det Jespers som jag är supernöjd med, ni får se efter julafton :) Idag är det systers klappar som dyker upp. Hoppas dom blir lika bra. Orkar inte hålla på och skicka tillbaka och sådant.

Hoppas det är lite folk på jobbet idag. Känns som julruschen kanske börjar i helgen? Eller spar ni er till nästa helg?
Det återstår att se men nu fick jag lite bråttom, vi hörs ikväll!

Denna fina sko från Sia Home är så otroligt fin. Går att ha både hängande i granen och stående på t ex en bricka.
Ska nog ta och unna mig den till mig själv idag :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Åhhh va fin den var. Jag vill oxå ha en!!:)

2010-12-11 @ 23:22:46
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/
Postat av: Johnragna

I like your website alot...its lots of fun...

2011-08-24 @ 08:14:52
URL: http://johnragna.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0