Bal

Vilken dag! Är helt slut efter allt sminkande, måla naglar och fixa och dona. Hann även ner på stan en sväng för att inhandla det allra sista julklapparna! Så imorgon slipper jag ner och brottas med alla andra som fått lön.
Skulle precis gå och lägga mig men då såg jag ikea-kassen med de nytvättade kläderna som jag måste gå igenom och se vad som är fuktigt och måste hängas på tork. SEGT! Hade bara lust att krypa ner under täcket och sova.
Har inte fått sminkbilderna av syrran än men har har ni kort på dom fina baltjejerna och lite av sminket.

Jag fick också vara med på ett hörn.
Dock passade man kanske inte in på en bal på slottet i denna utstyrsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0